4elements.gr

Ρόδες: Η πρώτη συνέντευξη (ONeirologio.Com)

Οι "Ρόδες", αυτό το νεοσύστατο συγκρότημα με το ιδιόρρυθμο όνομα και την ασυνήθιστη μουσική τοποθέτηση, είναι σίγουρα μία υπόσχεση για το μέλλον του ελληνικού hiphop και γενικότερα της εναλλακτικής σκηνής. Λίγο καιρό μετά την έναρξη των επίσημων εμφανίσεών τους, επιδιώξαμε να έρθουμε σε επαφή μαζί τους και να τα πούμε λιγάκι. Η παρακάτω συνέντευξη πραγματοποιήθηκε μέσω του διαδικτύου κι έτσι οι δυνατότητες για μία ανοιχτή συζήτηση ήταν σαφώς περιορισμένες. Παρ' ολα αυτά, ο Νικήτας, ο Σωτήρης, ο Άρης και ο Νίκος συνεπέστατοι στο ραντεβού μας, άνοιξαν την καρδιά τους και παραχώρησαν αποκλειστικά για το "Ονειρολόγιο" το πρώτο ολοκληρωμένο δείγμα από το νέο μουσικό ταξίδι τους.

[σημ. Ρ=Ρόδες, Ν=Νικήτας (Xray), Σ=Σωτήρης (Stab), Z=Άρης Ζαρακάς, Α=Νίκος (Ατόφιος)]

Γεια χαρά! Αρχικά να μας παρουσιάσετε τα μέλη του συγκροτήματος "Ρόδες" και τον ρόλο του καθένα.
Ρ: Το συγκροτημα αποτελειται απο τους:
Νικητας Κλιντ (Xray): παρουσιαση, στιχοι, μουσική
Σωτηρης Παπαγεωργιου (Stab): παρουσιαση
Νικος (Ατοφιος): παρουσιαση, στιχοι
Αρης Ζαρακας: κιθαρες, παρουσιαση, μουσικη
Χρηστος: τυμπανα
και ο Σωτηρης Φεγγιτης: (κιθαριστας, μουσικός, παραγωγος) ο οποιος ακομα απεχει.

Παραγωγός; δηλαδή;
Ρ: Παραγωγος, δηλαδη φτιαχνει και προγραμματιζει μουσικες.

Είστε όλοι φιλοι από παλιά;
Ρ: η πιο παλια γνωριμια ειναι του Σωτηρη με τον Νικητα. Στη συνεχεια ηρθε ο Νικος και μετα ο Ζαρακας. Ολα αυτα γιναν τον καιρο που ειμασταν ολοι στην F.P.
Ν: Ο Σωτηρης Φεγγιτης ηταν παλιος μου γειτονας στο Γκυζη και ο Χρηστος επαιζε στην ιδια μπαντα με αυτον.

Τι μπάντα ήταν αυτή;
Ρ: Ητανε μπαντα funk. Παιζαν σε μαγαζια και clubs. Δεν ειχαν δισκογραφικη δουλεια, αλλα ειχαν πολυ καλο επιπεδο.

Τι μουσική πέζετε;
Σ: Στην αφισα που θα βγαλουμε εχουμε γραψει hiphop, dub, electronica, folk. Όμως ουτε ολες αυτες οι λεξεις χαρακτηριζουν απολυτα αυτο που κανουμε.

Πρόκειται για κάτι το καινούριο για τα ελληνικά μουσικά δρώμενα;
Ζ: Ετσι πιστευουμε.
Ν: Χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι επειδη ειναι κατι καινουριο, ειναι και οπωσδηποτε καλο.

Ποιες ανάγκες ωθησαν στην δημιουργία του συγκροτήματος; Νομίζετε πως κάτι τέτοιο έλειπε και χρειαζόταν στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή ή περισσότερο για την ψυχη σας το κάνετε;
Ζ: Ετσι κι αλλιως οταν ασχολεισαι με την εναλλακτικη μουσικη το κανεις για τη ψυχη σου. Απο κει και μετα, εμενα με οδηγησε και αναγκη για κατι αλλο διαφορετικο απο αυτο που εχω κανει μεχρι τωρα.
Α: Δεν ξερω αν λειπει και αν θα το φερουμε εμεις, ομως ξερω οτι περναγαμε καλα οταν καναμε μουσικη και παλιοτερα και οτι υπηρχε πολυς κοσμος που θα ηθελε να ξανασχοληθουμε.
Ν: Δεν πιστευω οτι ψαξαμε τι λειπει για να βουλωσουμε καποια τρυπα. Στην αρχη ειχα ξενερωσει αλλα μετα οταν αρχισα να συνειδητοποιω πραγματα και να ηρεμω καταλαβα οτι γουσταρω πολυ τη μουσικη.
Σ: Δεν μου ειχε περασει απο το μυαλο να συνεχισω απο τη στιγμη που σταματησα. Οταν μου προτεινε ο Νικητας να κανουμε το γκρουπ συμφωνησα αμεσως. Τωρα αν λειπει κατι απο τη ελληνικη μουσικη σκηνη πιστευω οτι πραγματι ειναι αυτο που κανουμε.

Tο εκκεντρικό όνομα "ρόδες" πως ακριβώς προέκυψε;
Ρ: Toυ ηρθε του Νικητα. Στην αρχη ελεγε για "Ροδες Χωρις Αξονα". Μετα αποφασισαμε να κρατησουμε το Ροδες και σαν υποσημειωση το "Χωρις Αξονα" το οποιο συμβολιζει το οτι δεν ειμαστε απολυτα ευθυγραμμισμενοι στις αποψεις μας, στην καθημερινοτητα, στο χαρακτηρα ακομα και στη μουσικη.
Σ: Στην αρχη εμενα δε μου αρεσε καθολου. Στην πορεια το φιλοσοφησα λιγο το πραγμα και σκεφτηκα οτι το ονομα σε ενα γκρουπ δεν εχει τη μεγαλυτερη σημασια. Τωρα, λοιπον, δε με ενοχλει καθολου.
Ν: Δεν ηθελα κατι επιβλητικο ντε και καλα.
Ζ: Και μενα δε μου αρεσε καθολου στην αρχη. Αργοτερα σκεφτηκα οτι και το μικρο ονομα της Παξινου ηταν Κατινα.

Δισκογραφικά ποια είναι τα πλάνα σας; Έχουμε ακούσει πως ετοιμάζετε το πρώτο σας single..
Ν:Αν ολα πανε καλα θα βγει το Μαιο και το λεμε αυτο γιατι η Warner βρισκεται σε μεταβατικη φαση.
Σ: Θα βγαλουμε το album τον Οκτωβρη. Εγω πιστευω οτι αν ολα πανε καλα, το δευτερο album θα ηταν καλο να βγει σε μικρο χρονικο διαστημα μετα το πρωτο. Απο κει και περα λεμε να μη βιαζομαστε.
Ν: To σημαντικο ειναι να εχουμε καλα κομματια στα χερια μας.

Έτοιμα κομμάτια έχετε;
Α: Εχουμε καμια 15αρια. Αρεμιξαριστα.

Με την warner έχετε υπογράψει;
Α: Oχι.
 
Κι αν, ο μη γένειτο, κάτι πάει στραβά, θα κυνηγήσετε κάτι ανεξάρτητο;
Ρ: Ναι ή καποια αλλη εταιρεια.
Ν: Εχουμε τουλαχιστον καποιες σχετικες εγγυησεις απο τον Π.Θεοφανελλη ο οποιος ηταν αυτος που ανακαλυψε τους Α.Μ. to 95.

Έιχε ακουστεί πάντως ότι, Νικήτα, εσύ ήσουν αυτός που δεν ήθελε να υπογράψετε σαν activemember σε μία πολυεθνική..
N: Απο που ειχε ακουστει; Γιατι εγω δεν ειχα τετοιο προβλημα. Σιγουρα ειμασταν διστακτικοι αλλα μας ειχαν φερθει αψογα.

Στα καινούρια σας κομμάτια υπάρχει ακόμα το καυστικό στοιχείο της αντίδρασης και της "επανάστασης"; Ή να περιμένουμε πιο "ήρεμα" και ρομαντικά πράγματα;
Ν: Πιστευω οτι πιο ρομαντικα ηταν τα πραγματα που καναμε παλιοτερα. Σημερα ειμαι πιο ηρεμος γενικα αλλα η μουσικη ειναι μουσικη. Εχει πολλα συναισθηματα. Και ο στιχος και η αισθητικη δεν θα ηθελα καθολου να ειναι αντιδραστικη. Η επανασταση τωρα ειναι ενα αλλο θεμα και ο καθενας την προσδιοριζει οπως θελει.
A: Μπορει να κανουμε μια ηρεμη αντιδραση ή μια ρομαντικη επανασταση. Παντως στρατο δε φτιαχνουμε.
Σ: Πολλοι μπορει να ξενερωσουνε με αυτο που θα ακουσουνε και ακομα περισσοτεροι μπορει να γουσταρουνε. Ποτε δε ξερεις.
Ζ: Ο ρομαντισμος ειναι στοιχειο της επαναστασης. Αυτο που γουσταρω ειναι ο καινουριος λογος.

Πάντως έχετε ήδη αρχίσει κάποια lives σιγά σιγά, και συνεχίζετε να προγγραματίζετε, 14/5 στο "ΑΝ" και 22/5 στο "μύλο" της Θεσσαλονίκης, σωστά;
Ρ: Ναι.

Στίχους που έχετε γράψει παλαιότερα, θα μπορείτε να τους ξανατραγουδήσετε με καινούρια μουσική;
Ρ: Ναι.

Στις προγραμματισμένες συναυλίες που προανέφερα συμμετέχουν και οι Social Waste από το Ηράκλειο. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεργάζεστε στο προσεχές μέλλον; Πως ήρθατε σε επαφή;
Ν: Γουσταρουμε. Βρεθηκα με τον Παρια πριν λιγο καιρο, τα ειπαμε και δεσαμε.
Α: Προς το παρον γουσταρουμε. Εχω ακουσει τη δουλεια τους και μου αρεσει. Τωρα για το μελλον δε θελω να λεω και πολλα γιατι ποτε δε ξερεις τι γινεται.
Σ: Θα το σκεφτω πολυ! (γέλια)

Όμως, στην τελευταία σας συναυλία, αν δεν κάνω λάθος, παίξατε μαζί με τους μοτίβο 4 και άλλα ροκ συγκροτήματα. Τελικά πού ταιριάζετε πιο πολύ μουσικά;
Ν: Πανω στη σκηνη δε θα ηθελα να καναμε εξαιρεσεις και διαχωρισμους.
Ζ: Αλλωστε ειμασταν καλεσμενοι τους.
Α: Εκτος απο το hip hop που μας ενωσε μεταξυ μας, ολοι εχουμε διαφορετικα και πολλα μουσικα ακουσματα.
Σ: Ταιριαζουμε με ολους και με ολα.

Αλήθεια, ποια είναι τα αγαπημένα σας μουσικά ακούσματα;
Ρ: Ωωωωω...! (?)
Ν: Tι να γραψω... Απο μικρος, οπως πολλοι, ακουγοντας μουσικη γουσταρα. Τωρα σιγουρα μετα τα 18 το hip hop μπηκε για τα καλα στη ζωη μου και αγαπησα ενα πολυ μεγαλο μερος του. (Β.D.P., De La Soyl, Poor Righteous Teachers, Nas, Masta Ace, Busta Rhymes, 3rd Bass, O.C., Jeru και πολλα αλλα). Όμως, παντα με τρελλαινε η μουσικη γενικα, reggae, dub, 60s, 70s, 80s, jazz, soul ξερω γω και οχι ολα, αλλα πολλα και πολλοι. Βγαλε ακρη...Εχω να πω πολλα μα δε λεω καν ουτε τα μισα.
Α: Εγω μεγαλωσα με Πιτσα και μπουζουκια! (γέλια) Κατα καιρους εχω ακουσει πολλα διαφορετικα ειδη μουσικης αλλα επελεγα τα ποιοτικοτερα για μενα. Τα τελευταια χρονια με γεμιζουν πολυ οι στιχοι των Active Member με τους οποιους κολησα και με το hip hop.
Ζ: Ηip hop, dub, rock, punk, nu metal και industrial και παλια λαικα.
Σ: Απο μικρος, ελεω του αδερφου μου, ακουγα rock. Μετα περασα απο διαφορα ακουσματα και τωρα ακουω εντεχνο και αγαπημενος μου τραγουδοποιος ειναι ο Α.Ιωαννιδης.

Χρησιμοποιείτε φυσικά όργανα; Στο studio και επάνω στη σκηνή;
Ρ: Ναι.

Σύνθεση ή παραγωγή;
Ρ: Μουσικη.

Το πρώτο σας πάρτυ ήταν προγραμματισμένο στην μουσική σκηνή του "Αέρα". Ήταν τυχαία επιλογή ή μήπως μία σκόπιμη κίνηση για να πατήσετε πάνω σε κάτι...παλιό;
N: Mια σκοπιμη κινηση να πατησουμε σε κατι παλιο. Σε κατι καλο και παλιο.
Σ: Ετσι γουσταραμε.
Α: Eκει μεσα ειχαμε καλες στιγμες ολοι μας. Απο την ημερα του παρτυ και μετα, εχουμε και απο αλλου καλες στιγμες. 100 μετρα πιο περα απο τον "Αερα".
Ζ: Ηταν γνωστο και βολικο μερος.

Πώς βλέπετε την κατάσταση του σημερινού ελληνικού hiphop; Ακολουθεί την παγκόσμια κρίση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια;
Σ: Κανεις λαθος. Δε νομιζω οτι περναει κριση το παγκοσμιο hip hop. Tωρα ελληνικο hip hop εχω να ακουσω παρα πολυ καιρο, αλλα απο αυτα που ακουω απο δω κι απο κει, ουτε το ελληνικο hip hop πιστευω οτι ειναι σε κριση.
Α: Ακουω λιγα χρονια hip hop και τι γνωμη να χω τωρα;
N: Ειναι επομενο τα πραγματα να προχωρανε και να αλλαζουν. Η ελπιδα για μενα βρισκεται στην κληρονομια που εχει αφησει και αφηνει το hip hop στη μουσικη γενικοτερα. Ακουω πιο hip hop στοιχεια σε μπαντες μη hip hop απο hip hop μπαντες και καλλιτεχνες τελευταια. Οι Djs και οσοι γουσταρουν ομως θα ειναι ενα μερος της μουσικης για πολυ καιρο. Το ελληνικο hip hop εχει κρατηθει πισω απο λαθη ολων μας και αυτο εχει γινει παντου και παντοτε. Παντα θα βγαινουν ομως καινουριοι ανθρωποι και θα προχωραει η ζωη.

Δηλαδή, το μέλλον του το βλέπετε με αισιοδοξία;
Ρ: Ναι.

Θα φτιάχνατε ποτέ τραγούδι για το Μαζωνάκη ας πούμε;
Ν: Aσχετο.
Α: Χεστηκα.
Ζ: Eπανω μου.
Σ: Παμε παρακατω.

Δεν σας πείραξε όμως η ανταπόκριση που είχε; Το γεγονός ότι το hiphop ίσως συσχετίσθηκε για πολλούς με το πρόσωπο αυτό. Είδαμε αρκετές αντιδράσεις από έλληνες hiphopers και όχι μόνο ανώνυμους...
Ν: Δεν ανηκει σε κανεναν τιποτα. Οποιος γουσταρει ακουει ο,τι θελει. Και ευτυχως που ειναι ετσι τα πραγματα.
Α: Νομιζες πως τα δες ολα; Δε τα δες, ξεκολλα. (γέλια)

Πώς είδατε την επιστροφή του Αρτέμη και Ευθύμη;
Α: Στα κομματια που εκανε παραγωγη ο Smartie και που ακουσα, τους ακουσα καλυτερους απο παλια. Οποιος γουσταρει να κανει hip hop και το κανει καθε φορα και καλυτερα, μπραβο του.
Σ: Δεν εχω ακουσει και δεν εχω γνωμη.
Ζ: Καλυτερα απο παλια.
Ν: Ο Ευθυμης ειναι πολυ καλος στο μικροφωνο. Εχει πολυ ταλεντο. Ομως το λαθος -αν ειναι λαθος και δεν ειναι επιλογη τους- που εκαναν με τον εθνικισμο τους - ή του - κοστιζει πολυ. Μακαρι να προχωρησουν πιο μπροστα και να ξεκολλησουν.

Από την ελληνική hiphop σκηνη ποιους άλλους ξεχωρίζετε;
Ζ: Γιατι καταλαβες οτι ξεχωρισαμε τους TXC;

Εντάξει, επαναδιατυπώνω την ερώτηση: Από την ελληνική hiphop σκηνη ποιους ξεχωρίζετε;
N: Ξεχωρίζω τους Social Waste, τους FFC, τους Κακο Συναπαντημα, το Smartie, το B.D.Foxmoor, τους 843. Και σαν ΜCs, το Χτικιο, τον Ατοφιο, το Stab και τον Ευθυμη.
A: Εμένα μου αρέσουν οι Κακο Συναπαντημα, οι Social Waste, οι Αctive Member, η Sadahzinia και σαν MCs, ο Ζεπο, ο Καρανταιν και ο B.D.Foxmoor. Επισης μου αρεσαν πολυ οι στιχοι των Γερμα.
Σ: Εγώ ξεχωρίζω τους MCs και τα γκρουπ των αναμνησεων μου.
Ζ: Οι Social Waste, οι Kακο Συναπαντημα και οι FFC.

Πιστεύετε ότι υπάρχει η πιθανότητα "επανένωσης" της σκηνής κάποια στιγμή στο μέλλον;
Σ: Δε καταλαβαινω την ερωτηση.

Τέλοσπάντων, είναι κακό το hiphop να μπει στα clubs;
Ν: Mπηκε ηδη.

Ας φύγουμε από το hiphop, από την ευρύτερη ελληνική σκηνή με ποιους καλλιτέχνες θα θέλατε να συνεργαστειτε αν μπορούσατε;
Σ: Με τον Α.Ιωαννιδη και το Μπαμπη Στοκα.
Ν: Τον Θαναση Παπακωνσταντινου, το Μπαμπη Παπαδοπουλο, το Σωκρατη Μαλαμα, την Ελενη Βιταλη και πολλοι αλλοι.
A: Με τον Α.Ιωαννιδη, τον Γ.Αγγελακας και τον Σ.Μαλαμας.
Ζ: Θα μου άρεσε με τον Δ.Σαββοπουλο, τον Σ.Μαλαμα, τον Α.Ιωαννιδη και τον Β.Γκουνταρουλη.

Υπήρξαν και άλλες αξιόλογες μουσικές προσπάθειες υπέρβασης των μουσικών κατεστημένων. Ας πούμε οι Στέρεο Νόβα. Κατάφεραν να συναρμονίσουν την ραπ έκφραση με την απαγγελία. Ποια η γνώμη σας για αυτούς; Σας προσελκύει η ηλεκτρονική μουσική;
Ρ: Σεβομαστε τη δουλεια τους. Η ηλεκτρονικη μουσικη ειναι μουσικη. Και 'μεις κανουμε και απ' αυτο.

Επηρεάζεστε από την προσωπικότητα του μουσικού; Ακούτε καθαρά μουσική και στίχοι ή και ό,τι συνοδεύει τη ζωή του καλλιτέχνη αυτού;
Ρ: Δεν ειναι παντα το ιδιο.

Δηλαδή;
Ρ: Δηλαδη αλλες φορες ναι κι αλλες οχι.

Μάλιστα. Ποιος είναι ο ιδανικός ακροατής για εσάς;
Ρ: Ολοι το ιδιο ειναι. Οχι σαν ανθρωποι αλλα ολοι μπορουν να ειναι ιδανικοι και το γουσταρουμε αυτο. Και να μη γουσταρουμε ομως, στα αρχιδια τους πρεπει να ειναι.

Προβλέπεται ένας πλούσιος hiphop μήνας αυτός που έρχεται. Rza, Gza, delinquent habits καθώς και άλλα μεγάλα ονόματα από το εξωτερικό. Θα παρευρεθείτε;
Σ: Οχι.
N: Δεν ξερω γιατι δε παιζουν φραγκα.
Α: Δε τους ξερω.
Ζ: Λεω να παω στο RZA.

Με τα παιδιά που ήταν σε γκρουπ και χάθηκαν με τον καιρό, έχετε έρθει σε επαφή; θα επιχειρήσετε να ξαναβρεθείτε και να στήσετε μια μουσική "οικογένεια";
Ρ: Με τους περισσοτερους εχουμε σχεση και καλη μαλιστα. Καποιοι δε γουσταρουν να συνεχισουν αλλο. Καποιοι αλλοι γουσταρουν και ειναι ελευθεροι να το κανουν. Ολοι εδω θα μαστε, αλλα οικογενειες, στρατους και κλικες δε φτιαχνουμε.

Στην Θεσσαλονίκη το 2003 είσασταν; Ο σκοπός επετεύχθει τελικά; Συνεχίζετε να κατεβαίνετε σε πορείες;
Ν: Ημουν. Ο σκοπος ειναι υποκειμενικος. Οι πορειες δεν ειναι παντα το καλο.
Σ: Στο ραντεβου δεν πηγα.
Α: Eγω ημουν ολους τους αλλους μηνες εκτος απο εκεινον τον συγκεκριμενο.
Ζ: Δεν ειχα φραγκα. Απο κει και περα, εχω ξανακατεβει.

Θα παίξετε ποτέ σε φεστιβάλ κάποιου κόμματος;
Ρ: Αμα κατσει και δεν εχουμε καποιο προβλημα, ναι.

Ποια είναι η σχέση σας με τον κόσμο του Internet και ποια η γνώμη σας για τα διαδικτυακά forums;
Σ: Δεν εχω σχεση με το net.
Ν:Δεν εχω συνδεση. Γουσταρω ομως και ξερω οτι εχουμε αναγκη την επικοινωνια.
Α: Αν ειναι για λογους επικοινωνιας καλη φαση. Αν χαλας τη μιση σου μερα σε αυτο, γαμησε τα.
Ζ: Η επικοινωνια ποτε δε βγηκε σε κακο.

Σκέφτεστε κάποιο rodes.com ?
Ρ: Ναι. Rodes.gr

Είστε υπερ της μουσικής πειρατείας; Τελικά βλάπτει ή όχι τη μουσική;
Ν: Δεν ειμαι υπερ καμιας καταστασης που κοιτα να βγαλει φραγκα και δε σκεφτεται τιποτα αλλο. Και η πειρατεια ειναι κατι τετοιο. Δεν ειναι επανασταση. Πολλα λεφτα παιζονται. Η μουσικη ομως δεν παιρνει χαμπαρι. Απλα ειναι λιγο πιο δυσκολα τα πραγματα για τους μουσικους.
Σ: Εννοειται οτι δεν ειμαι υπερ της πειρατειας. Τωρα αν βλαπτει, καποιους ναι, καποιους οχι.
Α: Ειμαι κατα των αγραφων πειρατικων cd. Oταν δηλαδη αγοραζεις ενα πειρατικο και ειναι μουφα. Τωρα αν κονομησω χοντρα θα ειμαι κατα και των γραμμενων.
Ζ: Η πειρατεια βλαπτει μονο τις εταιριες. Οι μουσικοι που βγαζουν λιγα, θα συνεχισουν να βγαζουν λιγα κι αυτοι που βγαζουν πολλα, θα συνεχισουν να βγαζουν πολλα.

Ποιοι δίσκοι βρίσκονται αυτή τη στιγμή στα στερεοφωνικά σας;
Α: Ευαισθητες Νοτες Σφακ Αττακ.
Σ: "Οι περιπετειες ενος προσκυνητη" του Ιωανιδη.
Ζ: Lateralus , Tool.
Ν: Τhe best of Clash.

Το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε και η τελευταία ταινία που είδατε;
Σ: Το "Φριντα Καλο" και το "Hardcore".
Ν: "100 χρονια μοναξια" και τo "Καλιο αργα παρα αργοτερα".
Α: Το "Πως δενοταν το ατσαλι" και το "Μην τον ειδατε τον Παναη".
Ζ: "Αντιγνωση" και τo "Aμην".

Ποια είναι τα όνειρά σας;
N: Μα να που εχω τι να γραψω τωρα στο ονειρολογιο...
Α: Οσα κι αν πω δε φτανουν πια μειναν τα ονειρα γιαπια...
Z: Νυχτα χωρις ονειρα ειναι νυχτα χαμενη...
Σ: Ονειρο ητανε...

Παράλληλα με την συνέντευξη, να σας ευχαριστήσουμε και για το κομμάτι "ρεβιζιονιστής" που παραχωρείσατε αποκλειστικά για το site μας. Θέλετε να κάνετε δύο σχόλια συνοδευτικά;
Ρ: 100 ευρω για σενα (γέλια).
Για παρτη μας. Ευχαριστουμε και τα παιδια που ηρθαν στο Στιγμα, το πρωτο μας live.

Τελικά είστε ρεβιζιονιστές;
Ρ: Κωλορεβιζιονιστες του κερατα...

Τίποτα άλλο να προσθέσετε;
Ρ: Ναι. Φχαριστουμε και σενα και γουσταραμε πολυ. Η πρωτη συνεντευξη!

Υ.Γ.: Κατεβάστε το κομμάτι "Ρεβιζιονιστής" από τις Ρόδες, πατώντας εδώ.
Υ.Γ.2: Πατήστε εδώ για μία ακόμη φωτογραφία από τις Ρόδες (ιδανική για wallpaper)



Συνέντευξη: Impossible
για το ONeirologio.Com